Kako smršati bez dijete- hrono ishrana za početnike

 Kako smršati bez dijete- hrono ishrana za početnike

Foto: Unsplash

Hrono ishrana nije dijeta već način ishrane u kom se moraju poštovati dva pravila – vrijeme i kombinacija namirnica. Francuski ljekar Alen Delabo, hrono nutricionista i direktor odsjeka za klinička istraživanja IREN’S-a, Evropskog Instituta za istraživanje ishrane i zdravlja je još davne 1986. godine osmislio ovaj način ishrane, po biološkom satu, u skladu sa radom pankreasa i lučenjem insulina i kortizola. Tvrdio je, što je dokazala i praksa, da našem organizmu treba određena hrana u određeno vrijeme, da moramo imati tri obroka, uvijek u isto vrijeme, sa najmanjom razlikom od pet sati između njih.

recept tuna
Foto: facebook, hrono recepti

Tajna uspjeha hrono ishrane nije u gladovanju, naprotiv – jedete koliko hoćete ali tačno morate poštovati šta i kad. Kad počnete sa hrono ishranom poželjno je da pijete dosta vode i da ste fizički aktivni. Dan počnite sa toplom vodom i limunom. Doručak je obavezan, mora biti sastavljen od kvalitetnih masti, ugljenih hidrata i proteina. Za ručak su obavezni proteini i povrće. Užina, ako nijeste na hrono restrikciji kad nema užine, treba biti voćna. Večera lagana, najbolje bi bilo da jedete ribu.

Avatar

Portal Nikšić

Pročitajte još

Leave a Reply

Pravila Komentarisanja
Uslovi Korišćenja